بهبود رتبه فروشگاه اینترنتی خود در گوگل
15 نکته برای سئوی سایت فروشگاهی در اصفهان، یک سئوی خوب فروشگاه اینترنتی، قطعا یکی از مهمترین موارد برای سایت فروشگاه اینترنتی شما است. از این رو اتخاذ شیوه های خاص به منظور بهبود آن اهمیت دارد. در موتورهای جستجو، و به ویژه در گوگل که بیشترین مخاطب را در ایران دارد، همه چیز مربوط به ارجاع به فروشگاه آنلاین شما است.
سئو سایت فروشگاهی در اصفهان
نبرد برای موقعیتهای برتر طبق رعایت اصول سئوی فروشگاه اینترنتی بسیار توصیه میشود. به خصوص که اگر میخواهید سئوی فروشگاه خود را بهبود ببخشید و بهبود رتبه فروشگاه خود در گوگل افزایش دهید، بررسی دقیق جزئیات مهم است. به عنوان مثال، اگر فروشگاه شما در 3 جستجوی اول در گوگل ظاهر شود، 10 برابر بیشتر از زمانی که بعد از رتبه ششم ظاهر شود، مورد نظر قرار خواهد گرفت.
سئو سایت فروشگاهی چیست؟
انتشار منظم محتوا با کلمات کلیدی مناسب (حتی اگر ضروری باشد) کافی نیست، بلکه تمرکز بر جنبه های فنی بیشتر و در عین حال قابل دسترس برای همه است. مقاله 15 نکته برای سئوی سایت فروشگاهی در اصفهان به بررسی این موضوع می پردازد.
1) سایت واکنش گرا یا قابلیت ریسپانسیو بودن سایت
درحال حاضر بیش از نیمی از ترافیک اینترنت در ایران، و بیشتر از رایانه ها و تبلت ها، ترافیک تلفن همراه است. بنابراین گوگل از سایت هایی که مخاطب محور و برای این 3 کانال سازگار شده اند، حمایت می کند.
طراحی وب ریسپانسیو در اصفهان به شما امکان می دهد اندازه یک صفحه وب یا یک تصویر را با توجه به اندازه صفحه نمایش ترمینال مورد استفاده، رایانه، تبلت، تلفن هوشمند و غیره تغییر دهید. بنابراین یک وب سایت واکنش گرا به همان راحتی خواندن را برای مخاطب در هر نوع دستگاه به نمایش می گذارد.
2) سرعت لود وبسایت
همیشه به منظور ارائه بهترین تجربه به کاربر، گوگل صفحاتی را که زمان بارگذاری سریع دارند ترجیح می دهد. برای تجزیه و تحلیل سرعت صفحات خود می توانید از ابزار GTmetrix استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که اندازه تصاویر خود را کاهش دهید، تصاویر بسیار سنگین، بارگذاری لود صفحات شما را افزایش می دهد و سرعت سایت را کاهش می دهد.
3) بک لینک های با کیفیت داشته باشید – لینک سازی خارجی
باید روشی برای افزایش تعداد لینک های خارجی که به سایت فروشگاه شما اشاره می کنند را انتخاب کنید. بنابراین، هر چه وب سایت های بیشتری به سایت فروشگاه شما لینک دهند، گوگل بیشتر محتوای شما را مرتبط ارزیابی می کند، که ارجاع به کسب و کار شما را بهبود می بخشد. برای یک سئو کار حرفه ای در اصفهان، ساده ترین روش برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت و لینک سازی خارجی، ثبت نام در دایرکتوری های تجاری مختلف است که به نوبه خود به وب سایت شما اشاره می کند.
4) تمرکز روی کلمات کلیدی سایت فروشگاهی
قبل از اینکه شروع به تولید محتوا کنید، باید به کلمات و به طور کلی به عبارات کلیدی که بیشترین جستجو را توسط مشتریان شما خواهند داشت، علاقه نشان دهید. قرار دادن کلمات و عبارت کلیدی مناسب، شانس شما را برای قرار گرفتن در اولین نتایج جستجو بسیار افزایش میدهد. بنابراین بهتر است روی عبارات هدفمندتر در قلب محتوای خود کار کنید.
5) در هر یک از صفحات خود لینک های داخلی قرار دهید – لینک سازی داخلی
لینک سازی داخلی یا پیوند داخلی، رویه ای است که توسط موتورهای جستجو گر بخصوص گوگل، مورد استقبال قرار گرفته است. لینک سازی داخلی، شامل ارسال کاربر به صفحات دیگر در سایت شما مرتبط با موضوع اولیه صفحه است. نه تنها تنظیم آن بسیار آسان و بسیار سریع است، بلکه به جذب خواننده برای مرور محتوای دیگر در سایت شما نیز کمک خواهد کرد.
۶) سایت HTTPS داشته باشید.
داشتن سایت امن برای بسیاری افراد مهم و واضح است، با این حال، برخی از سایت ها هنوز به HTTPS تغییر نکرده اند. برای کسانی که هنوز این کار را نکردهاند، این بهروزرسانی باید انجام شود، زیرا گوگل اخیراً اعتراف کرده است که این انتقال در ایجاد رتبهبندی و به منظور تضمین امنیت کاربران شما و همچنین دادههایی که تبادل میکنید در نظر گرفته شده است.
7) نوشتن محتوا با دستور زبان فارسی صحیح !
گوگل از محتوای بدون املایی و از نظر گرامری درست حمایت می کند. پس لازم است مقالات خود را با نگارش درست و بدون غلط املایی انتشار دهید. شما می توانید از متخصصین انجام سئو و شرکت های سئو کار برای افزایش سئو وب سایت خود کمک بگیرید.
8) برای هر تصویر ویژگی های ALT قرار دهید
کلمات موجود در برچسب های “ALT” تصاویر وب سایت، نیز توسط گوگل مورد بررسی قرار می گیرند. ALT تصاویر برای ارجاع صفحات شما به ویژه از طریق ابزار جستجوی تصویر گوگل بهبود می بخشند. برای آموزش، بهترین کار این است که با یک سئوکار حرفه ای در اصفهان تماس بگیرید.
9) یک صفحه Google My Business برای فروشگاه خود داشته باشید
همانطور که در مقاله 15 نکته برای سئوی سایت فروشگاهی در اصفهان برای شما توضیح دادیم ، داشتن صفحه Google برای کسب و کارتان برای هر فروشگاه اینترنتی لازم و ضروری است. از نظر رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی، این باعث می شود فروشگاه شما در پرس و جوهای محلی نمایش داده شود.
بدانید بدانید بیزینس گوگل من بیشتر از این که ابزار Google Map به طور فزاینده ای برای یافتن یک کسب و کار نزدیک مورد استفاده قرار می گیرد. داشتن رتبه خوب همیشه تضمین کیفیت برای کاربر اینترنت خواهد بود. از این نظر دریغ نکنید که از عزیزان و مشتریان وفادار خود بخواهید که برای شما نظر بگذارند!
10) تبلیغات پاپ آپ را ممنوع کنید
تبلیغات پاپ آپ، برای کیفیت تجربه کاربر مضر تلقی می شوند. بنرهای تبلیغاتی بیشتری را ترجیح دهید که باعث ایجاد مزاحمت در هنگام پیمایش کاربر نشود. خودتان را جای مخاطب قرار دهید، چه چیزی باعث مزاحمت و یا خستگی شما در بررسی سایت می شود، از آن پرهیز کنید.
11) در توضیحات متا، کلماتی بنویسید که اهمیت کلیک دارند
توضیحات متا متن کوچکی است که درست زیر عنوان صفحه در گوگل قرار دارد. حتما باید تعداد کاراکتر متای صفحه 156 عدد باشد. این بخشی از متن است که باید کاربر را وادار به کلیک کردن و ارجاع به سمت سایت شما کند. نکته بسیار مهم این است که کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی که برای صفحه انتخاب کرده اید باید در توضیحات متا باشد.
12) پرهیز از انتشار مطالب تکراری و کپی
این عمل می تواند جذاب باشد، به خصوص زمانی که صحبت از کپی کردن برگه محصولی است که قبلاً توسط تأمین کننده شما ایجاد شده است. مشکل با انجام این کار این است که شما این خطر را میپذیرید که صفحه شما هرگز در گوگل ایندکس نمیشود، و سپس گوگل ترجیح میدهد به جای کپی، به اصل آن ارجاع دهد.
۱۳) محتوای خود را در شبکه های اجتماعی فروشگاه منتشر کنید
انتشار مقالات و محصولات در شبکههای اجتماعی واقعاً تأثیری خوبی بر سئوی فروشگاه سایت اینترنتی شما دارند، در صورتی که محتوای شما در بین کاربران اینترنتی خوب دست به دست شود، میتوانند کاربران زیادی را به سمت سایت خود ارجاع دهید. در واقع، هرچه یک صفحه بیشتر مورد تحسین کاربران شبکه های اجتماعی قرار گیرد، احتمال ایجاد بک لینک های جدید، یعنی لینک هایی که خوانندگان را به وب سایت شما ارجاع می دهند، بیشتر می شود.
14) محتوای با کیفیت تولید کنید
هدف گوگل ارائه مرتبط ترین اطلاعات ممکن به کاربر اینترنت است. بنابراین رتبه بندی آن لزوماً کیفیت محتوایی را که ارائه می کنید در نظر می گیرد. گوگل علاوه بر وجود بک لینک های زیاد یا لینک سازی خارجی صفحات وب، به طول محتوای شما نیز اهمیت می دهد.
باید در نظر داشته باشید برای انتشار یک مقاله معقول حداقل 300 کلمه مورد نیاز است، همچنین پیشنهاد میکنیم یک محتوای عالی بهتر است از 700 کلمه بیشتر باشد.
15) از افزونه سئو استفاده کنید
برای کمک به بهینه سازی سئوی صفحات وب سایت خود، می توانید افزونه های اختصاصی مانند Yoast SEO، WP Touch یا Google Keyword planner را نصب کنید. آنها شما را در مورد جنبه هایی که باید در هنگام ایجاد محتوای جدید در جای خود قرار دهید و بهبود دهید، راهنمایی می کنند.
برای بهبود رتبه فروشگاه خود در Google به کمک نیاز دارید؟
طراحی وب سایت سئو
اقداماتی که در مقاله 15 نکته برای سئوی سایت فروشگاهی در اصفهان، به آنها اشاره کردیم تنها گوشه ای از دامنه کار درگیر در توسعه SEO با کیفیت برای کسب و کار سایت اینترنتی هستند. در زمانی که مصرف کنندگان روز به روز بیشتر به اینترنت متصل می شوند، برای هر مدیر و صاحبان کسب و کار و حتی خرده فروشان، ضروری است که این مطالب را بدانند و در پی رفع این مشکلات باشند.
فاکتورهای رتبه بندی سئو در گوگل
در واقع محتوای با کیفیت، هدفمند، مناسب برای خوردن و سئو بهینه سازی شده چیست؟ خب، صدها فاکتور رتبه بندی گوگل وجود دارد و گوگل نیز دائما در حال تغییر و اصلاح الگوریتم خود برای ادامه ارائه بهترین تجربه است، به توصیه بهترین سئو کاران اصفهان ۱۲ مورد وجود دارد که باید در اولویت قرار گیرند.
فاکتورهای برتر رتبه بندی گوگل و نحوه وزن دهی
- انتشار مداوم محتوای با کیفیت بالا (26%)
- کلمات کلیدی در عنوان متا (17%)
- بک لینک (15%)
- تخصص طاقچه (13%)
- تعامل کاربر (11%)
- لینک های داخلی (5%)
- موبایل پسند بودن سایت (5%) ریسپانیسو یا واکنش گرا بودن صفحه سایت
- سرعت صفحه (2%)
- امنیت سایت یا گواهی SSL سایت (2%)
- نشانه گذاری طرحواره یا داده های ساختاریافته (1%)
- کلمات کلیدی در URL یا نشانی صفحه سایت (1%)
- کلمات کلیدی در H1 یا تایتل صفحه سایت (1%)
اما در مورد عوامل انتهایی این لیست اشتباه نکنید. همانطور که در مقالات قبلی بیان شده است، عوامل «سایر»، مانند نام های بدون پیوند، سیگنال های اجتماعی، تاریخچه دامنه، لینک های خروجی و ساختار سایت، 1 درصد وزن دارند. اما با توجه به اینکه حداقل 200 فاکتور رتبه بندی گوگل وجود دارد. این حداقل 189 عامل “سایر” است که مجموعاً آن 1٪ را تشکیل می دهند. به عبارت دیگر، آن عوامل به ظاهر کوچک، مانند کلمات کلیدی در URL، که به تنهایی 1٪ را تشکیل می دهند، چندان کوچک نیستند و بسیار حائز اهمیت در بهینه سازی برای سئو هستند.
سئو فروشگاهی تک محصول باید چطور باشد؟
برای سئو یک محصول فروشگاهی باید از آوردن نام سرشاخه محصولات به طور مستمر، تاکید و تمرکز بر روی کلمه هدف در کلیه متاها، استفاده از کلمه هدف به جای جمله «مشاهده محصول» برای مثال «مشاهده کتاب …»، حتما ساخت بلاگ برای وب سایت داشته باشید، بروزرسانی مکرر محصول و… از جمله اقدامات سئو فروشگاه های تک محصولی قلمداد می شود.
سئوی فروشگاه های چند محصولی باید چگونه باشد؟
مهمترین اقدامات سئو وبسایت فروشگاهی قرار دادن دسته بندی های مهم در منو سایت، اولویت بندی برای دسته بندی محصولات بر اساس میزان فروش، متمرکز شدن در محصولات پر فروش، تولید محتوا برای محصولات مهم، سئو صفحات نمایش دسته های هر محصول و… برای فروشگاه های چند محصولی است.
نکات کلیدی جهت ارتقاء سئو سایت فروشگاهی چیست؟
بهترین نکات برای پیشرفت سئو سایت فروشگاهی در اصفهان بهینه سازی کلمات کلیدی سایت، انتقال هر چه بهتر و راحت کاربر از صفحهای به صفحه دیگر در وبسایت، امکان درج نظرات کاربران در سایت، لینک سازی و ارتباط با شبکه های اجتماعی، استفاده از لینک های داخلی مرتبط با محصول در وبسایت، لینک سازی خارجی برای محصولات مرتبط و… از جمله بهترین نکات ارزشمند است که می توانید با استفاده از این موارد یاد شده سایت فروشگاهی خود را در صدر نتایج گوگل قرار دهید.
بهترین روش های سئو سایت فروشگاهی
سئو سایت فروشگاهی بسیار مهم است تا در موتورهای جستجوی اینترنت بهتر دیده شود و بیشترین ترافیک را به خود جذب کند. برای سئو سایت فروشگاهی، باید از روشهای مختلفی مانند بهینهسازی محتوا، بهینهسازی تصاویر، استفاده از لینکهای داخلی و خارجی، بهینهسازی سرعت بارگیری و… استفاده کنید. با انجام این کارها، میتوانید رتبه سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید و بیشترین تعداد بازدیدکننده را جذب کنید.
بهترین روش های سئو سایت فروشگاهی را باید بدانید چیست و آنها را در استراتژی سایت خود پیاده سازی کنید. اگر به تمامی نکاتی که در مقاله 15 نکته برای سئوی سایت فروشگاهی در اصفهان بیان شده توجه کنید قطعا سایت فروشگاهی خود را در صفحه اول گوگل خواهید دید. همچنین چهار نکته زیر را هم بخاطر داشته باشید.
4 نکته مهم سئو سایت فروشگاهی
- رقبای سایت خود را به دقت آنالیز و بررسی کنید. چک مستمر بسیاری نکات ارزشمندی را برای شما در پی خواهد داشت.
- تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت فروشگاهی را فراموش نکنید که بسیار حائز اهمیت میباشد.
- بهینه سازی سئو صفحه محصول سایت را بصورت مستمر بروزرسانی کنید
- صفحه دسته بندی محصولات را از نظر سئو بهینه کنید
قیمت سئوی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان
شرکت پیام آوران سازه داده اسپادان، با تیم کارشناسان متخصص سئو می تواند به شما در تنظیم یک استراتژی اینترنتی کمک کند، که به شما امکان می دهد ترافیک سایت خود را در محل فروش و در چارچوب بودجه شما افزایش دهد. با پی اس دی طرح اصفهان جهت سئوی محصولات سایت خود در تماس باشید.
ادرس سایت : https://psd-tarh.ir/
شماره های تماس : ۰۹۱۳۲۲۹۵۴۸۸ – ۰۹۰۱۶۳۵۹۱۵۷
ایمیل : psdtarh@gmail.com
نشانی : اصفهان خیابان شمس آبادی ساختمان پوریا
سلام
برای سئو سایت فروشگاهی آیا ضمانتی هم دارید تا در رتبه اول گوگل با بالاتر از سایت هایی مثل دیجی کالا قرار بگیریم.
سلام و وقت بخیر
به یاد داشته باشید، منظور از سئو تضمینی سایت، سئوی حرفه ای است که باعث بالا رفتن میزان ترافیک ورودی و رتبه گوگل در سایت شما می شود و نتیجه نهایی یعنی بالا رفتن میزان فروش، خدمات و محصولات است. ضمانت سئو سایت برای موتورهای جستجو از شش تا یکسال به زمان نیاز دارد که بستگی به پروژه و کلمات کلیدی سایت شما دارد.
شما با کمک رعایت اصول سئو و تکنیک های سئو همچون تولید محتوا، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و بیشتر جستجو شده، سئو خارجی، سئو داخلی و مهمتر از همه افزایش سرعت لود سریع سایت می توانید به رتبه 1 گوگل دست پیدا کنید.
سلام
یک قیمت سئو تخصصی فروشگاه اینترنتی میخاستم.
سایت فروشگاهی لوازم یدکی خودرو داریم که می خواهیم در صفحه اول گوگل باشه و فروش محصولاتمان را بیشتر کنیم.
ممنون میشم قیمت بدید و در صورت امکان راهنمایی های لازم را در زمینه بهینه سازی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشید.
با سلام و تشکر از ارتباط با پی اس دی طرح اصفهان
در خدمات سئو SEO سایت، قیمت و تعرفه سئوی سایت با وبسایت دیگر دارای معیارهای خاصی است که اصلی ترین موارد به شرح زیر بستگی دارد.
معیارهای تعرفه سئو بدین صورت است
1- seo برحسب سختی کلیدواژه
2- سئو بر حسب جایگاه فعلی سایت
3- سئوسایت بر اساس زمان نتیجه دهی پروژه و تأثیر آن بر تعرفه سئو
4- تأثیر رتبه کلیدواژه (کلمه یا کلمات کلیدی) بر روی هزینه بهینه سازی سایت
سوال :
آیا قیمت سئو تضمینی، واقعیت دارد یا دروغ است؟
باید در نظر داشته باشید، هنگام استعلام تعرفه سئو وبسایت، فریب تضمین سئو سایت را نخورید. مسائله جالبی که با شما هم به اشتراک می گذاریم، مسئله قیمت صفحه اول گوگل و تضمین دادن در پروژههای سئو می باشد.
در واقع هیچ یک از سئوکاران حرفه ای نمیتوانند این ضمانت را به شما بدهند که مثلا جایگاه کلید واژه شما را در جایگاه اول تا سوم صفحه اول گوگل بعد از سه ماه نگه دارند. باید بدانید رتیه کلید واژه ها به طور مستمر در حال تغییر است و دائما جایگاه و رتبه سایت شما به اصطلاح بالا و پایین میشود و تنها ضمانتی که در این کار سئو سایت وجود دارد، افزایش فروش است.
لازم بذکر است که شاید قراردادی که با مدیران سایت تنظیم میشود، عملی شود و وبسایت شما برای مدتی رتبه خوبی کسب کند که ممکن است پس از مدتی کلا از نتایج موتورهای جستجو حذف شود. این فرایند به سئوی کلاه سیاه معروف است.
سلام
از نظر شما سئوی محصولات باید بهتر باشد یا سئوی دسته بندی تا بهتر فروش محصول داشته باشیم.
با سلام
هر دو نوع بهینه سازی و سئو محصول و دسته بندی به نوبه خود مهم هستند. اگر سئو در دسته بندی ها را به نحو احسن انجام دهید بهتر نتیجه خواهید گرفت. در نظر داشته باشید از سئوی محصول نیز غافل نشوید.