سئوی فنی چیست؟ 8 جنبه فنی سئو تکنیکال

سئو تکنیکال چیست؟

seo اصفهانی, seo در اصفهان, seo كيفية استخدام, آموزش تخصصی سئو اصفهان, آموزش تخصصی سئو سایت, آموزش سئو فروشگاه, استخدام seo, استخدام seo اصفهان, استخدام seo کار, استخدام سئو دورکاری, استخدام سئو سایت, استخدام سئو كار, استخدام سئو کار آموز, استخدام سئو کار حرفه ای, استخدام سئو کار در شیراز, استخدام سئوکار در کرج, استخدام کارشناس سئو دورکاری, افزونه سئو فروشگاه, البحث استخدام, البحث استخدام جوجل, البحث باستخدام google, بهترین ابزار سئو سایت, بهترین افزونه سئو سایت, بهترین روش برای سئو سایت, بهترین روش سئو سایت, بهترین سئوکاران تهران, بهترین سایت سئو, بهترین نکات سئو سایت, تخصص سئو, تخصص سئو چیست, تضمین سئو, خدمات تضمینی سئو, درامد سئو کاران, درامد کارشناس سئو, دوره سئو تخصصی, سئو استخدام, سئو تخصصي, سئو تخصصی سایت, سئو تخصصی وردپرس, سئو تضمینی وب سایت, سئو تکنیکال actors, سئو تکنیکال angular, سئو تکنیکال arabic, سئو تکنیکال audio, سئو تکنیکال bay, سئو تکنیکال before, سئو تکنیکال bhagya, سئو تکنیکال black, سئو تکنیکال blank, سئو تکنیکال cali, سئو تکنیکال cia, سئو تکنیکال ciao, سئو تکنیکال colours, سئو تکنیکال da, سئو تکنیکال di, سئو تکنیکال difference, سئو تکنیکال download, سئو تکنیکال dx, سئو تکنیکال english, سئو تکنیکال examples, سئو تکنیکال exemplos, سئو تکنیکال faridabad, سئو تکنیکال five, سئو تکنیکال frequency, سئو تکنیکال gap, سئو تکنیکال go, سئو تکنیکال gr, سئو تکنیکال green, سئو تکنیکال ha, سئو تکنیکال harm, سئو تکنیکال hd, سئو تکنیکال hdmi, سئو تکنیکال hs, سئو تکنیکال in, سئو تکنیکال intermediate, سئو تکنیکال internal, سئو تکنیکال istan, سئو تکنیکال istanbul, سئو تکنیکال jacob, سئو تکنیکال jaw, سئو تکنیکال journal, سئو تکنیکال jpg, سئو تکنیکال jquery, سئو تکنیکال kal, سئو تکنیکال kali, سئو تکنیکال kore, سئو تکنیکال lahore, سئو تکنیکال lima, سئو تکنیکال line, سئو تکنیکال list, سئو تکنیکال lyrics, سئو تکنیکال malayalam, سئو تکنیکال meaning, سئو تکنیکال mp, سئو تکنیکال mp3, سئو تکنیکال navy, سئو تکنیکال nitro, سئو تکنیکال noise, سئو تکنیکال note, سئو تکنیکال number, سئو تکنیکال operator, سئو تکنیکال order, سئو تکنیکال pdf, سئو تکنیکال quality, سئو تکنیکال query, سئو تکنیکال quran, سئو تکنیکال rade, سئو تکنیکال rates, سئو تکنیکال reporting, سئو تکنیکال republic, سئو تکنیکال return, سئو تکنیکال song, سئو تکنیکال standard, سئو تکنیکال thin, سئو تکنیکال to, سئو تکنیکال today, سئو تکنیکال toronto, سئو تکنیکال tv, سئو تکنیکال ug, سئو تکنیکال unterschied, سئو تکنیکال use, سئو تکنیکال vertical, سئو تکنیکال video, سئو تکنیکال vip, سئو تکنیکال virgo, سئو تکنیکال volume, سئو تکنیکال word, سئو تکنیکال worksheet, سئو تکنیکال wow, سئو تکنیکال xy, سئو تکنیکال xyle, سئو تکنیکال xylos, سئو تکنیکال xyz, سئو تکنیکال year, سئو تکنیکال you, سئو تکنیکال youtube, سئو تکنیکال zar, سئو تکنیکال zen, سئو تکنیکال zero, سئو تکنیکال چیست pdf, سئو داخلی سایت چیست, سئو در سایت چیست, سئو در فروشگاه اینترنتی, سئو زدن سایت چیست, سئو سازی سایت چیست, سئو سايت چيست, سئو سایت, سئو سایت آموزش, سئو سایت اصفهان کارینو وب, سئو سایت با احمد ذوقی, سئو سایت چیست, سئو سایت چیه, سئو سایت در اصفهان html, سئو سایت در اصفهان malayalam, سئو سایت در اصفهان pdf, سئو سایت در اصفهان php, سئو سایت در وردپرس, سئو سایت رایگان, سئو سایت سه سوت وب, سئو سایت قیمت, سئو سایت وردپرس چیست, سئو سایت یعنی چی, سئو فروشگاه english, سئو فروشگاه malayalam, سئو فروشگاه pdf, سئو فروشگاه اینترنتی وردپرسی, سئو فنی چیست, سئو فنی چیست crossword, سئو فنی چیست english, سئو فنی چیست examples, سئو فنی چیست explained, سئو فنی چیست gap, سئو فنی چیست green, سئو فنی چیست green card, سئو فنی چیست green malayalam, سئو فنی چیست hc در معاینه, سئو فنی چیست malayalam, سئو فنی چیست meaning, سئو فنی چیست on page, سئو فنی چیست page, سئو فنی چیست pdf, سئو فنی چیست seo, سئو فنی چیست today, سئو فنی چیست words, سئو فنی چیست youtube, سئو کار تضمینی, سئو کاران, سئو کاران حرفه ای, سئو کارانت, سئو کارانتی, سئو کارانس, سئو کارانه, سئو وب سایت اصفهان, سئو وب سایت چیست, سئوکاران, سئوکاران اصفار, سئوکاران اصفر, سئوکاران اصفهان, شرح استخدام seo, طراحی سایت سئو چیست, کارشناس سئو, کارشناس سئو استخدام, کارشناس سئو به انگلیسی, کارشناس سئو جابینجا, کارشناس سئو کیست, کارشناس سئو و تولید محتوا, کارشناسی سئو, متخصص سئو استخدام, منظور از سئو سایت چیست, وظایف کارشناس سئو، 8-technical-سئو-تکنیکال-سئوی-فنی-وبسایت-در-اصفهان-خدمات-سئو-سایت-اصفهان-بهترین-سئوکاران-سئو-کاران-اصفهان--seo-2022

سئوی فنی چیست؟ 8 جنبه فنی سئو تکنیکال، در حال حاضر، بحث در مورد رعایت اصول سئو فنی سایت ممکن است از نظر شرایط یک تناقض به نظر برسد. با این وجود، برخی دانش اولیه در مورد جنبه فنی تر سئو می تواند به معنای تفاوت بین یک سایت با رتبه بالا و سایتی باشد که اصلاً رتبه ای ندارد. بررسی سئوی فنی آسان نیست، اما مهندس جواد جان نثاری به زبان ساده توضیح خواهند داد که به چه جنبه هایی باید هنگام کار بر روی پایه فنی وب سایت خود توجه کنید.

خدمات سئو سایت اصفهان

باید بدانید سئوی فنی همه چیز در مورد بهبود جنبه های فنی یک وب سایت به منظور افزایش رتبه صفحات آن در موتورهای جستجو است. ساختن یک وب سایت سریع تر، خزیدن آسان تر و قابل درک تر برای موتورهای جستجو از ارکان بهینه سازی فنی است. سئوی فنی بخشی از سئو داخلی است که بر بهبود عناصر وب سایت شما برای کسب رتبه های بالاتر تمرکز دارد. این برعکس سئوی خارج از صفحه است که در مورد ایجاد نمایش برای یک وب سایت از طریق کانال های دیگر است.

سئوی فنی چیست؟

دانش سئوی فنی با تنظیماتی که می توانند در وبسایت و سرور پیاده سازی شوند، مانند عناصر صفحه، پاسخ‌های هدر HTTP، نقشه‌های سایت XML، تغییر مسیرها، داده‌های متا و … تعریف می‌شوند. کار فنی سئو تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر خزیدن موتورهای جستجو، نمایه سازی و در نهایت رتبه بندی سایت دارد. به این ترتیب، سئوی فنی سایت شامل تجزیه و تحلیل، تحقیق کلمات کلیدی، توسعه پروفایل بک لینک یا استراتژی های رسانه های اجتماعی نخواهد شد.

بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟

فرایند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)، درک رفتار جستجوگر و مخاطبان و بهینه سازی محتوای وب برای ارائه یک تجربه مرتبط است. این شامل عناصر ضروری تسلط فنی وب است، از جمله ارائه دستورالعمل ها، حاشیه نویسی ها و سیگنال هایی برای موتورهای جستجو برای خزیدن کارآمد، فهرست بندی و در نتیجه رتبه بندی یک صفحه وب هست. این فرآیند در نهایت منجر به افزایش ترافیک جستجو و درآمد می شود

چرا باید سایت خود را از نظر فنی بهینه کنید؟

گوگل و سایر موتورهای جستجو می خواهند بهترین نتایج ممکن را برای درخواست های خود به کاربران خود ارائه دهند. بنابراین، ربات های گوگل صفحات وب را بر اساس عوامل متعددی خزش و ارزیابی می کنند. برخی از عوامل بر اساس تجربه کاربر است، مانند سرعت بارگذاری یک صفحه سایت. عوامل دیگر به ربات های موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای صفحات سایت شما را درک کنند.

این همان کاری است که در میان سایر موارد، داده های ساخت یافته انجام می دهند. بنابراین، با بهبود جنبه های فنی، به موتورهای جستجو کمک می کنید تا در سایت شما خزش کنند. اگر سئو فنی وبسایت را به خوبی انجام دهید، ممکن است با کسب رتبه های برتر پاداش زحمات خود بگیرید و یا حتی برای خودتان نتایج خوبی را به عنوان کسب تجربه سئو داشت باشید.

خزیدن موتورهای جستجو در سایت

اگر اشتباهات فنی جدی در سایت خود مرتکب شوید، ممکن است برای شما هزینه داشته باشد. شما اولین کسی نیستید که با اضافه کردن تصادفی یک اسلش انتهایی در مکان نامناسب در فایل robots.txt خود، به طور کامل از خزیدن موتورهای جستجو در سایت خود جلوگیری می کنید.

اما فکر نکنید که باید روی جزئیات فنی یک وب سایت فقط برای جلب رضایت موتورهای جستجو تمرکز کنید. در وهله اول سایت شما باید خوب کار کند، لود سریع داشته باشد و استفاده آسان برای کاربران وب سایت شما باشد. خوشبختانه، ایجاد یک پایه فنی قوی اغلب با تجربه بهتر هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو همزمان است.

ادامه مطلب  طراحی سایت پزشکی در اصفهان دکتر هرندی زاده 1400

ویژگی های بهینه شده یک وب سایت از نظر فنی چیست؟

یک وب سایت از نظر فنی، سالم و ورود بدون دغدغه کاربران است و همچنین برای روبات های موتور جستجو به راحتی قابل خزیدن باشد. یک تنظیم فنی مناسب به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند یک سایت در مورد چیست.

همچنین از سردرگمی ناشی از، به عنوان مثال، محتوای تکراری جلوگیری می کند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو را به بن بست های ناشی از پیوندهای غیرفعال نمی فرستد. در مقاله سئوی فنی چیست؟ 9 جنبه فنی سئو تکنیکال که باید بدانیم، به برخی از ویژگی های مهم یک وبسایت بهینه شده فنی می پردازیم.

1. لود سریع سایت

امروزه صفحات وب نیاز به بارگذاری سریع دارند. مردم بی حوصله هستند و نمی خواهند منتظر باز شدن صفحه باشند. در سال 2016، تحقیقات نشان داد که، 53 درصد از بازدید کنندگان وب سایت در موبایل اگر یک صفحه وب در عرض سه ثانیه باز نشود سایت را ترک خواهند کرد.

این فرایند از بین نرفته است، تحقیقات انجام شده در سال 2022 نشان می دهد که نرخ تبدیل تجارت الکترونیک تقریباً 3 درصد به ازای هر ثانیه اضافی که طول می کشد کاهش یافته تا یک صفحه بارگذاری شود. بنابراین اگر وب سایت شما کند باشد، بازدیدکننده نا امید می شود و به وب سایت دیگری مراجعه میکند و شما این همه ترافیک را از دست خواهید داد.

گوگل می داند که صفحات کند وب تجربه ای کمتر از بهینه را ارائه کرده اند. بنابراین موتورهای جستجوگر صفحات وب که سریع تر بارگذاری شوند را ترجیح می دهند. از سال 2021، سرعت بارگذاری صفحات وبسایت رسما به یک فاکتور رتبه بندی گوگل تبدیل شده است. بنابراین داشتن صفحاتی که به اندازه کافی سریع بارگذاری می شوند، مهم است.

2. لینک سازی داخلی برای موتورهای جستجو قابل خزیدن هستند!

موتورهای جستجو از ربات ها برای خزیدن وب سایت شما استفاده می کنند. ربات ها برای کشف محتوای سایت شما پیوندها را دنبال می کنند. یک ساختار لینک داخلی عالی به ربات های گوگل نشان میدهد که این لنک ها مهمترین محتوای سایت شما هستند.

لازم است بدانید راه های بیشتری برای هدایت روبات ها وجود دارد. به عنوان مثال، اگر نمی خواهید موتورهای جستجو سایت شما را پیدا کنند، می توانید به ربات های گوگل دستور عدم خزیدن محتوای خاصی را صادر کنید. همچنین می‌توانید اجازه دهید در یک صفحه بخزند، اما این صفحه را در نتایج جستجو نشان ندهند یا پیوندهای موجود در آن صفحه را دنبال نکنند.

فایل Robots.txt چیست؟

با استفاده از فایل robots.txt می توانید به ربات ها در سایت خود دستورالعمل بدهید. ربو تکس یک ابزار قدرتمند است که باید با دقت مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، یک اشتباه کوچک ممکن است مانع از خزیدن روبات ها به سایت شما شود.

گاهی اوقات، افراد ناخواسته فایل های CSS و JS سایت خود را در فایل robots.txt مسدود می کنند. این فایل ها حاوی کدهایی هستند که به مرورگرها می گوید که سایت شما چگونه باید باشد و چگونه کار می کند. اگر این فایل ها مسدود شده باشند، موتورهای جستجو نمی توانند بفهمند که سایت شما به درستی کار می کند یا خیر.

بشدت توصیه می کنیم اگر تخصصی در این زمینه ندارید وارد robots.txt نشوید. چنانچه می خواهید نحوه کارکرد آن را یاد بگیرید باید در این زمینه آموزش ببینید، یا بهتر است اجازه دهید یک متخصص سئو سایت آن را برای شما مدیریت کند.

تگ متا روبات ها

متا تگ robots یک قطعه کد است که شما به عنوان بازدید کننده آن را در صفحه مشاهده نخواهید کرد. این در کد منبع در قسمت به اصطلاح سر صفحه است. ربات ها هنگام یافتن یک صفحه این بخش را می خوانند. ربات ها در متا تگ اطلاعاتی را در مورد آنچه در صفحه پیدا خواهند کرد یا کارهایی که باید با آن انجام دهند کشف خواهند کرد.

ادامه مطلب  قیمت طراحی سایت در اصفهان | متخصص سئو سایت اصفهان

اگر می خواهید روبات های موتورهای جستجو در یک صفحه بخزند، اما به دلایلی آن را از نتایج جستجو دور نگه دارند، می‌توانید با متا تگ robots به آنها دستور دهید. با متا تگ ربات ها، می توانید به آنها دستور دهید که یک صفحه را بخزند، اما پیوندهای موجود در صفحه را دنبال نکنند. اگر طراحی سایت وردپرسی دارید با نصب افزونه Yoast SEO به راحتی می توان یک پست یا صفحه را noindex یا nofollow کرد.

3. لینک های مرده یا صفحات ناموجود

ما بحث کرده ایم که وب سایت های کند خسته کننده هستند. چیزی که ممکن است برای بازدیدکنندگان آزاردهنده تر از یک صفحه کند باشد، مواجه شدن با صفحه ای است که اصلا وجود ندارد. اگر لینکی به صفحه ای غیر موجود در سایت شما منتهی شود، افراد با صفحه خطای 404 مواجه می شوند.

علاوه بر این، موتورهای جستجو نیز دوست ندارند صفحات 404 خطا را پیدا کنند. موتورهای جستجو تمایل دارند حتی بیشتر از آنچه بازدیدکنندگان با آن روبرو می شوند پیوندهای مرده را پیدا کنند، زیرا هر پیوندی را که به آن برخورد می کنند دنبال می کنند، حتی اگر این صفحات پنهان باشد. متأسفانه، اکثر سایت‌ها، حداقل تعدادی پیوندهای مرده دارند، خوشبختانه ابزارهایی وجود دارند که می توانند به شما در بازیابی لینک های مرده در سایت خود کمک کنند.

برای جلوگیری از پیوندهای غیرضروری مرده، همیشه باید URL یک صفحه را هنگام حذف یا انتقال آن تغییر مسیر دهید. در حالت ایده آل، آن را به صفحه ای که جایگزین صفحه قدیمی می‌شود هدایت کنید.

4. موتورهای جستجو محتوای تکراری و کپی شده را بخوبی درک می کنند

اگر محتوای یکسانی در چندین صفحه سایت خود دارید و یا حتی متنی را از سایت های دیگر کپی کرده اید، موتورهای جستجو این موارد را تشخیص خواهند داد و در نتیجه، صفحات با محتوای یکسان در رتبه پایین تر قرار خواهند گرفت و حتی منجر به جریمه از طرف گوگل شوید.

متأسفانه، ممکن است مشکلات محتوای تکراری بدون اینکه بدانید، داشته باشید. به دلایل فنی، URL های مختلف می توانند محتوای یکسانی را نشان دهند. برای یک بازدید کننده، این هیچ تفاوتی ایجاد نمی کند، اما برای یک موتور جستجو این کار متفاوت خواهد بود.

5. تامین امنیت سایت

یک وب سایت از نظر فنی و بهینه شده، یک وب سایت امن است. امروزه ایمن کردن وب سایت شما برای تضمین حریم خصوصی کاربران یک نیاز اساسی است و امنیت سایت هم از فاکتورهای اصلی دیگر موتورهای جستجوگر هستند. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایمن سازی وبسایت خود انجام دهید که یکی از مهمترین این فرایند پیاده سازی HTTPS است.

HTTPS مطمئن می شود که هیچ کس نمی تواند داده هایی را که بین مرورگر و سایت ارسال می شود، رهگیری کند. بنابراین، برای مثال، اگر افراد وارد سایت شما شوند، اعتبار آنها امن است. برای پیاده سازی HTTPS در سایت خود به چیزی به نام گواهی SSL نیاز دارید. گوگل اهمیت امنیت را تصدیق می کند و بنابراین HTTPS را به یک سیگنال رتبه بندی تبدیل کرده است و سایت های امن بالاتر از وبسات های ناامن قرار میگیرند.

در اکثر مرورگرها به راحتی می توانید بررسی کنید که آیا وب سایت شما امن است و از HTTPS استفاده میکند یا خیر. در سمت چپ نوار جستجوی مرورگر خود، در صورت ایمن بودن، قفلی را مشاهده خواهید کرد. اگر کلمات “ایمن نیست” را می بینید، باید در اسرع وقت اقدامی را انجام دهید!

ادامه مطلب  سئوکار چیست 2023 چگونه متخصص سئو شویم

6. ایجاد پرسش و پاسخ در صفحات

داده های ساختاریافته به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت، محتوا یا حتی کسب و کار شما را بهتر درک کنند. با داده های ساختاریافته می توانید به موتورهای جستجو بگویید چه نوع محصولی را می فروشید یا چه دستورهایی را در سایت خود دارید. به علاوه، این فرصت را به شما می دهد تا انواع جزئیات را در مورد آن محصولات یا دستور العمل ها ارائه دهید.

پیاده سازی داده های ساختاریافته می‌تواند چیزی بیش از درک بهتر موتورهای جستجو برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین محتوای شما را برای نتایج غنی واجد شرایط می کند. آن نتایج درخشان با ستاره ها یا جزئیاتی که در نتایج جستجو برجسته می شوند.

7. ایجاد نقشه سایت XML

به عبارت ساده، نقشه سایت XML لیستی از تمام صفحات سایت شما است. این به عنوان یک نقشه راه برای موتورهای جستجو در سایت شما عمل می کند. با استفاده نقشه سایت، مطمئن خواهید شد که موتورهای جستجو هیچ محتوای مهمی را در سایت شما از دست نخواهند داد. نقشه سایت XML اغلب در پست‌ها، صفحات، برچسب‌ها یا سایر انواع پست سفارشی طبقه بندی می‌شود و شامل تعداد تصاویر و آخرین تاریخ اصلاح برای هر صفحه است.

در حالت ایده آل، یک وب سایت نیازی به نقشه سایت XML ندارد. اگر ساختار پیوند داخلی داشته باشد که همه محتوا را به خوبی به هم متصل کند، ربات ها به آن نیاز نخواهند داشت. با این حال، همه سایت ها ساختار عالی ندارند و داشتن نقشه سایت XML هیچ ضرری ندارد. بنابراین ما همیشه توصیه می کنیم که یک نقشه سایت XML در سایت خود داشته باشید.

8. بومی کردن سایت

اگر سایت شما بیش از یک کشور یا چندین کشور را هدف قرار می دهد که در آنها به یک زبان صحبت می شود، موتورهای جستجو به کمک کمی نیاز دارند تا بفهمند به کدام کشورها یا زبان هایی می خواهید دسترسی پیدا کنید. اگر به آنها کمک کنید، می توانند وب سایت مناسب منطقه خود را در نتایج جستجو به مردم نشان دهند.

تگ های اصلی سایت به شما در انجام این کار کمک می کند. شما می توانید از آنها برای تعیین کشور و زبانی که هر صفحه در نظر گرفته شده است استفاده کنید. این همچنین مشکل محتوای تکراری احتمالی را حل می‌کند و Google می‌داند که برای مناطق مختلف نوشته شده اند.

9. مطمئن شوید که سایت شما برای موبایل مناسب است.

طراحی وب سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا “پاسخگو” به طور خودکار در دستگاه های مختلف تنظیم می شود تا کاربر به راحتی بتوان آن پیمایش کند و بخواند. واضح است که گوگل داشتن یک سایت واکنش گرا را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی بسیار مهم توسط الگوریتم هایش در نظر می گیرد. یک وب سایت واکنش گرا اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است.

بنابراین منطقی است که مطمئن شوید وب سایت شما کاملاً واکنش گرا باشد و در بهترین فرمت ممکن برای کاربران موبایل، تبلت یا دسکتاپ نمایش داده شود.

سئوی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

شرکت پیام آوران سازه داده اسپادان، با تیم کارشناسان و بهترین سئو کاران اصفهان می تواند به شما در تنظیم یک استراتژی اینترنتی کمک کند، که به شما این امکان را می دهد ترافیک سایت خود را در محل فروش و در چارچوب بودجه شما افزایش دهد. با پی اس دی طرح اصفهان برای خدمات سئوی محصولات سایت و همچنین خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت در اصفهان، تماس بگیرید.

ادرس سایت : https://psd-tarh.ir/

شماره های تماس : ۰۹۱۳۲۲۹۵۴۸۸۰۹۰۱۶۳۵۹۱۵۷

ایمیل : psdtarh@gmail.com

نشانی : اصفهان خیابان شمس آبادی ساختمان پوریا

4.8/5 (10 دیدگاه ها)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهار =